Osebni dejavniki – pomen subjektivnih teorij vzgojiteljice

Avtor: Helena Klobasa, Delo v praksi

Kategorija: Vrednote v vrtcu

Objavljeno: 17. 9. 2018

Vzgojiteljica v prostor vzgoje in izobraževanja vstopi z že ponotranjenim temeljnim vrednotnim sistemom. Tega je oblikovala predvsem z zgledi v družini in institucijah, v katerih se je izobraževala, vključujoč lastne poglede in prepričanja. Zadnje navedeno je odraz subjektivnega vidika/pogleda na vrednote, s katerim je prišla na delovno mesto in se, če je zadovoljna, s kakovostnim delom in osebnim zorenjem običajno nadgrajuje in plemeniti. Na to vplivata tudi vzgojiteljičino zasebno življenje in njena socialna mreža zunaj delovnega okolja.

Kadar govorimo o subjektivnih teorijah, je prav, da uzavestimo, da je subjektivna na nek način vsaka od teorij in razmišljanj. V zapisih ...

Za ogled celotne vsebine morate biti naročnik.
Oglejte si prednosti portala.